Известие

Collapse
No announcement yet.

Завишен страничен наклон на колелото 156. Причини?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Завишен страничен наклон на колелото 156. Причини?

    Така, имам леко завишен страничен наклон на предно дясно колело. -1.47 градуса, освен това също така самото колело сеги минимално по-назад от нормалното.Лявото е -0.6, което е криво-ляво в нормата.

    По окачването всичко изглежда здраво, долните носачи са нови, не съм падал в някакви огромни дупки и колата не изглежда да е имала тежък удар....
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

  • #2
    Шарнири и тампони на горни и долни носачи......шенкел.....захващането на носачите към моста......това е нещото което влияе на страничния наклон на гумата.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Пробвай да отидеш и на друг стенд. На мен така ми даваше отрицателен наклон на задно дясно. И няма оправяне. След 1 година отивам пак на реглаж и случайно се изпуснаха как миналата година изтървали задна дясна глава на стенда и на скоро и правили калибрация, че много недоволни клиенти имало.

      Не знам на какъв стенд си ходил, но пробвай и на друго място. Да не е и ти да се вкарваш в излишни филми.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Sorted! The machined holes in the strut towers have enough clearance to allow a small degree of movement in the upper wishbone aluminium mount. Although the strut towers have retention holes on one side there is possible to rotate the strut assembly slightly. I know it sounds silly but centering perfectly the bolts into the holes cured my camber problem, as it appears that they have moved out of alignment. Check yours if camber is uneven R vs L, assuming of course that the chassis is straight!




        Eто това се похвали един в УК форума, който имаше подобен проблем,но нещо не мога да си го представя съвсем...някой нещо по това изявление?
        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

        OEM & Ventura Garage
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

        Comment


        • #5
          4те дупки на ботуша горе......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Тва може ли като съм слагал разпънката да съм го разместил?
            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

            OEM & Ventura Garage
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

            Comment


            • #7
              Като се има предвид разликата в наклона не ми се вярва от горе да може чак толкова да мръдне.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Сега се чудя, да търся ли проблема спешно или да не се занимавам....утре ще пътувам, имам 5-6000км да мина така, преди да мога да му обърна внимание...да не си съсипя гумите по тоя начин?
                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                OEM & Ventura Garage
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                Comment

                Working...
                X